Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

2.0 TSI DSG, Gdzie robić?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    u mnie w golfie I bhz seria 265 +dolot+wydech+IC bez programu 325 km wyszło zhamowane

    mysle ze do tego co napisałes pompa wysokocisnieniowa mam juz załozona z 125bar na 150 max APRa

    potem to ja sam nie wiem co zrobic ze wzgledu na brak alternatow wtryskow
    ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

    ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

    Komentarz


    • #27
      Zamieszczone przez misiek^wro
      Ok, gadka szmatka ege szege - Jak wyglada zabawa w przypadku 2.0 TFSI.

      U mnie z 275 KM po dolozeniu coolera z S3, dolotu forge'a, zaworku z RS4 i wydechu będzie pierdzieć 350-370KM.

      Pytanie co dalej i w jakiej $. I ile tego koksu wytrzyma fabryczna skrzynia?
      compoty na stage 4 ponoć będą robić ponad 400PS bez kucizny i 600Nm bez zmiany sprzęgieł tak więc ostro :!: :diabelski_usmiech
      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

      Komentarz


      • #28
        S3 CHRIS, ile ta pompa ma w serii? Może jakiś pompiarz ogarnąłby lepsze rozwiązanie niż APR?

        Co jeśli idzie o turbo ? Mi coś świta jakiś GT3582R ale być może po....łem kod
        Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
        Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
        ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

        TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


        Komentarz


        • #29
          piramida, tez nie bede zakuwał sprawdze ile wytrzyma jak był bum na robienie 1.8 T to na moc powyzej 300km wszyscy zakuwali ja mam 360 bez kucia jakos jezdzi

          [ Dodano: Sob 27 Kwi, 13 10:21 ]
          misiek^wro, pompa w serii u mnie na pełnym obciazeniu ma 125bar mierzyłem VASem z APR nie mam pomiarów jeszcze, sa tez wkłady autotecha czy jakos tak ale GTO testował nie było duzych przyrostów , ta z APRa ma max dac 150 bar gdzies mialem taki wykres ale nie moge znaleź

          [ Dodano: Sob 27 Kwi, 13 10:25 ]
          co do turbiny zobaczymy ile wyjdzie na k04 potem bede sie zastanawiał , jaki kolektor bedziesz wkładał? baran czy cos odlewanego z USA?

          ja chyba na 99% na poczatek bede szedł szlakiem chinoli bo turbo za 1600zł i potencjał 550 KM patrzac na lamika czyli golf 2 synchro który robi 10.xx na chinolu a za gareta trzeba dac 5 tys
          ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

          ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

          Komentarz


          • #30
            Zamieszczone przez S3 CHRIS
            jaki kolektor bedziesz wkładał? baran czy cos odlewanego z USA?

            Pewnie baran + tasma.
            Zobaczymy jak szybko mi braknie mocy i jakie fundusze w tym czasie się uda odłożyć.
            Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
            Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
            ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

            TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


            Komentarz


            • #31
              Podłącze się do tematu, chociaż zapytać chce o TDI i tuning mechaniczny w okolicach Bydgoszczy. Komu warto zaufać? Nadmienić muszę że również W DSG na szczęście BMM.
              Ktoś coś polecić może ?
              W sumie to rozpatrywałem nawet wycieczkę po kraju, lecz jeśli nie trzeba to nie chce.
              Że jestem zielony w temacie to może ktoś mi naświetli jakie to są koszta żeby z 140 km obecnie, wycisnąć ile się da.

              Komentarz


              • #32
                Passat zrobiony u Rogala. 263/391
                saport techniczny baj DGW
                była BKD+DSG '05 120kkm
                była BXE '08 190kkm
                no i nie ma :-)

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X